TLP521-1GB

تماس بگیرید

20 عدد در انبار

توضیحات

TLP521-1GB

TLP521-1GB  یک نوع دستگاه اپتوکوپلر یا اپتوایزولاتور مشخص است. اپتوکوپلر یک قطعه الکترونیکی است که از یک دیود اشعه‌ای (LED) و یک فتوترانزیستور یا فتودتکتور (Photodetector) تشکیل شده است که در یک بسته‌بندی کوچک قرار دارند. هدف اصلی یک اپتوکوپلر ایجاد جداسازی الکتریکی بین دو مدار است در حالی که انتقال سیگنال یا اطلاعات را از طریق نور ممکن می‌کند.

در مورد TLP521-1G عناصر زیر وجود دارند:

  1. TLP521-1GB: این شماره قطعه پایه است و نشان دهنده خانواده یا سری اصلی اپتوکوپلر است که این دستگاه به آن تعلق دارد.
  2. -1GB: این یک پسوند یا توضیح مخصوص قطعه است که اطلاعات اضافی در مورد نسخه خاص TLP521-1GB  ارائه می‌دهد. مشابه قطعه قبلی، من از داده‌های خاص قطعه به جز اطلاعاتی که در سپتامبر 2021 دارم، دسترسی ندارم، بنابراین نمی‌توانم جزئیات دقیق پسوند “-1GB” را ارائه دهم.

 

اپتوکوپلر TLP521-1GB یک دستگاه الکترونیکی است که دارای دو قسمت اصلی است:

LED و فتوترانزیستور. این دو بخش به وسیله یک عایق نوری از یکدیگر جدا شده‌اند. نور از LED به فتوترانزیستور تابیده می‌شود و فتوترانزیستور بر اساس نور ورودی وضعیت خروجی را تغییر می‌دهد.

از اپتوکوپلرها برای ایجاد جداسازی الکتریکی بین دو مدار یا قسمت‌های الکتریکی مختلف استفاده می‌شود. این مدارات به ویژه در مواردی که نیاز به انتقال اطلاعات از یک قسمت به قسمت دیگر با حفظ جداسازی الکتریکی دارید، مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی کاربردهای معمول اپتوکوپلرها عبارتند از:

  1. کنترل الکتریکی: می‌توان از اپتوکوپلرها  TLP521-1GB برای ایجاد جداسازی الکتریکی بین کنترلرهای میکروکنترلر و بخش‌های قدرت یا بخش‌های برق مورد استفاده قرار داد.
  2. اتصال به سنسورها: اپتوکوپلرها به عنوان اتصال‌دهنده‌های بین میکروکنترلرها و سنسورها، به خصوص در سیستم‌های اندازه‌گیری، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  3. کنترل ترایاکها و ترانزیستورها: این اپتوکوپلرها می‌توانند برای کنترل ترایاکها، ترانزیستورها، و قطعات قدرت دیگر در مدارهای توان استفاده شوند.

موقعیت‌های کاربردی دقیق از اپتوکوپلر TLP521-1GB  وابسته به مشخصات فنی و نیازهای مدار شما خواهند بود. برای اطلاعات دقیقتر و مشخصات فنی این قطعه، به دیتاشیت مربوط به آن از تولیدکننده مراجعه کنید.

برای دانلود PDF روی لینک کلیک کنید

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “TLP521-1GB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.